-6%

Cincau Segera Ikhwan (5 Sachet x 30g)

(9 customer reviews)

Items Sold: 2

Cincau Segar Dari Ladang GISBH, Mudah dibawa kemana mana hanya 30 minit siap menjadi JELI dan boleh dihidangkan.

Cara penyediaan ;

Larutkan 30g sebuk cincau Ikhwan kedalam 300ml air

Didihkan di atas api sederhana dan sentiasa dikacau selama 4 minit. Apabila sudah menjadi likat angkat dan tuangkan kedalam bekas untuk di sejukkan. Potong ikut bentuk kesukaan anda dan siap dihidangkan. mudah dan sedap

RM33.00 RM35.00

Share this product!

Based on 9 reviews

5.0 overall
9
0
0
0
0

Add a review

  1. C Mashairi

    “Dengan Cincau Segera Ikhwan kini boleh di nikmati mana mana”
    Cincau Segera Ikhwan Senang dibawa travel..
    Terbaik.

    C Mashairi

  2. Budak kelantan

    Sedap,lembut dan berkhasiat

    Budak kelantan

  3. Abdel

    Alhamdulillah, produk sudah sampai. pakaging kemas, insya Allah akan beli lagi

    Abdel

  4. ismail

    TERBAIK. susah nak cari cincau segera ni. biasa kat pasar. je ada jual yg blok, tapi xtau depa proses camna.
    la ni dah boleh buat sendiri kat rumah. mudah
    terima kasih Ikhwan

    ismail

  5. Kapalselam91

    Cincau Asli, memang betul2 PURE!!!

    Packaging pun Wibawa👌

    JOM3 #BMF!!!

    Kapalselam91

  6. Mariatul Qibtiah

    Alhamdulillah, sedap sgt!

    Mariatul Qibtiah

  7. Hakim

    Mak nak rasa.. jadi cuba beli lah.. tak sangka orang MELAYU kita pun ada buat cincau.. Alhamdulillah.. mak terhibur sangat bila dapat tahu orang ISLAM yang buat.. Tankiu Ikhwann..

    Hakim

    • Abdel Hakam

      Terima kasih Mak. cubalah produk Ikhwan yang lain

      Abdel Hakam

  8. alunarrazi

    Sedaap

    alunarrazi

  9. ghcornermedan

    Sedappp!!!!

    ghcornermedan

    • Abdel Hakam

      Terima kasih, sila cuba produk ikhwan yang lainnya.

      Abdel Hakam

Weight252 g

SHOPPING CART

close